Regnskurar

Vaknade vid halv 1, gick upp och tog morgonciggen och käkade frukost.
Gick och kissade med Ture.
Började städa i min garderob och slänga massa onödigt skit.
Blev en hel hög med kläder som Emma ska få kolla på sen.
Hoppade in i duschen och packade lite.
Jag och mamma körde till ica och handla, när vi skulle gå ut ur bilen så börjar världens åskväder och regnskur.
Dyngsura hann vi bli dom metrarna.
Sen skjusa mammi mig till stan, då börja det regna igen, där var flera bilar som stannde längs vägen för att man såg inget alls.

När jag kom fram till sis så kollade jag på hennes fina lägenhet och sen så visade jag henne mitt hus och tomt på the sims.
Gick och handlade mat när vi kommer ut från butiken så öser det ner, bara glatt att traska hem igen.
Dyngsur igen, hängde upp kläderna på tork och tog på mig ett par mjukisbrallor.
Lagade Pasta Carbonara och tog sedan en cigg.
Nu har jag precis slängt i brun färg i hennes hår, hon blev sugen på att bli brunett igen.

2011-08-05 @ 20:34:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0