Ikea

Var ju som sagt på stan igår med syster.
Köpte 2 tunna koftor, 2 svarta bas linnen, ett par vita tygskor och ett par glansiga leggins :)
Här är en bild på ena koftan, den andra är likadan fast svart :)

På kvällen så solade jag i 8minuter och efter det gick jag och Ida till Emelia och Mika, hälsade på dom, jättemysigt och roligt <3
Sov på soffan i systers lägenhet.

Idag åkte jag, syrran och pappsen till ikea.
Käkade frukost där, 10 kr för en frukost, haha snacka om billigt!
Syrran handlade massa fint till hennes lägenhet.
Jag köpte inget men fick däremot ett sorts mjukt bord med en hård skiva på, man har den i knäet och ställer laptopen på den.
När vi kom hem så hjälpe vi Ida att packa upp och sätta alla grejor på sin plats.
Blev hämtad av Emma sötnosen i stan, sen körde vi hem här och hon tog ALLA kläder jag sorterat ut från garderoben, blev en hel sopsäck.
Ikväll har jag kollat på film och lite så..
Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runder på internet sen blir det tv och sova.
Natti :*
2011-08-07 @ 23:14:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0